Kontakt z serwisem
  • 41 34 34 524

  • serwis@gema.biz.pl

    SERWIS PRODUCENTA = SKUTECZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
    • null

      SERWIS PRODUCENTA – nasi technicy mają odpowiednie kwalifikacje wynikające z doświadczenia produkcyjnego – „dogłębnie” znają produkowane przez siebie maszyny i kompetentnie wykonują: naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przeglądy okresowe, dostawy części podczas całego okresu użytkowania, szkolenia z obsługi i konserwacji, remonty i modernizacje.

    • null

      GEMA – naszym celem jest zadowolenie Klientów z zakupu maszyn i całego okres ich użytkowania. Chcemy, żeby bezawaryjność pracy i skuteczny serwis był tym co nas wyróżnia i skłania Klientów do kolejnych zakupów w naszej firmie.

    • null

      BEZPIECZEŃSTWO – odpowiedniej wartości magazyn części zamiennych – handlowych i produkcyjnych to gwarancja ciągłości pracy maszyn. Ponadto pracujemy cały rok, nie zamykamy zakładu na czas przerwy wakacyjnej. Automatyczne linie wyposażamy w moduły diagnostyki online, sprawujemy również serwis „na telefon”.

    • null

      SKUTECZNOŚĆ – wizyty serwisowe wymagają różnych specjalistów – czasem mechanika, elektryka, automatyka lub większego zespołu. Gema gwarantuje, że ekipa montażowa, wdrożeniowa czy serwisowa będzie odpowiednio przygotowana pod względem specjalności i dostępności części. Dzięki temu czynności przeglądowe czy serwisowe są wykonywane skutecznie, sprawnie i bez zbędnych przestojów.

    REGUŁY GEMY

      • maszyny wykonujemy zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/42/WE i zharmonizowanymi normami bezpieczeństwa
      • przeprowadzamy ocenę ryzyka
      • kompleksowo sprawdzamy maszynę (testy FAT, SAT)
      • odpowiednio przygotowujemy instrukcję obsługi i dokumentację techniczną
      • rzetelnie szkolimy obsługę

    CZY WIEDZĄ PAŃSTWO Z ILU CZĘŚCI SKŁADAJĄ SIĘ MASZYNY?
    Owijarka GP200_2600

      • 150 rysunków złożeniowych
      • 500 części handlowych
      • 250 podzespołów produkcji GEMA

    Owijarka pierścieniowa GEMA-RING

      • ponad 580 rysunków złożeniowych
      • 1800 części handlowych
      • 1500 podzespołów produkcyjnych

      • Oznacza to, że serwis jest integralną częścią procesu sprzedaży, a po transakcji najważniejszy z punktu widzenia eksploatacji maszyn.
      • DLATEGO TAK WAŻNY JEST SERWIS PRODUCENTA.