Kontakt z serwisem
  • null

    41 34 34 524

  • null

    serwis@gema.biz.pl

SERWIS PRODUCENTA = SKUTECZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
  • null

    SERWIS PRODUCENTA – nasi technicy mają odpowiednie kwalifikacje wynikające z doświadczenia produkcyjnego – „dogłębnie” znają produkowane przez siebie maszyny i kompetentnie wykonują: naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, przeglądy okresowe, dostawy części podczas całego okresu użytkowania, szkolenia z obsługi i konserwacji, remonty i modernizacje.

  • null

    GEMA – naszym celem jest zadowolenie Klientów z zakupu maszyn i całego okres ich użytkowania. Chcemy, żeby bezawaryjność pracy i skuteczny serwis był tym co nas wyróżnia i skłania Klientów do kolejnych zakupów w naszej firmie.

  • null

    BEZPIECZEŃSTWO – odpowiedniej wartości magazyn części zamiennych – handlowych i produkcyjnych to gwarancja ciągłości pracy maszyn. Ponadto pracujemy cały rok, nie zamykamy zakładu na czas przerwy wakacyjnej. Automatyczne linie wyposażamy w moduły diagnostyki online, sprawujemy również serwis „na telefon”.

  • null

    SKUTECZNOŚĆ – wizyty serwisowe wymagają różnych specjalistów – czasem mechanika, elektryka, automatyka lub większego zespołu. Gema gwarantuje, że ekipa montażowa, wdrożeniowa czy serwisowa będzie odpowiednio przygotowana pod względem specjalności i dostępności części. Dzięki temu czynności przeglądowe czy serwisowe są wykonywane skutecznie, sprawnie i bez zbędnych przestojów.

REGUŁY GEMY
    • maszyny wykonujemy zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/42/WE i zharmonizowanymi normami bezpieczeństwa
    • przeprowadzamy ocenę ryzyka
    • kompleksowo sprawdzamy maszynę (testy FAT, SAT)
    • odpowiednio przygotowujemy instrukcję obsługi i dokumentację techniczną
    • rzetelnie szkolimy obsługę

CZY WIEDZĄ PAŃSTWO Z ILU CZĘŚCI SKŁADAJĄ SIĘ MASZYNY?
Owijarka GP200_2600
    • 150 rysunków złożeniowych
    • 500 części handlowych
    • 250 podzespołów produkcji GEMA

Owijarka pierścieniowa GEMA-RING
    • ponad 580 rysunków złożeniowych
    • 1800 części handlowych
    • 1500 podzespołów produkcyjnych

    • Oznacza to, że serwis jest integralną częścią procesu sprzedaży, a po transakcji najważniejszy z punktu widzenia eksploatacji maszyn.
    • DLATEGO TAK WAŻNY JEST SERWIS PRODUCENTA.